Heeft Parcel Monkey een contactnummer?
Vanwege de aard van ons bedrijf hebben wij geen telefoonnummer omdat het eenvoudigweg niet praktisch is, daarnaast willen we geen klanten in de wacht houden terwijl we lopende kwesties onderzoeken met de koerier die je hebt gekozen voor het afhandelen van je pakket. In plaats daarvan bieden wij een Live Chat faciliteit, deze is geopend vanaf 08.00 tot 22.00 op basis van lokale Britse tijd.
Hierdoor kun je spreken met ons behulpzame supportteam en krijg je alle antwoorden die je nodig zou kunnen hebben. Je kunt één op één contact hebben met ons supportteam en daarnaast kunnen we ook de geschiedenis van je berichten zien zodat we precies de aard van je vraag weten. Deze tickets worden snel beantwoord door ons team die je natuurlijk graag helpen.
Daarnaast is er een email supportsysteem zodat je ons op elk moment een bericht bij ons kunt achterlaten over je pakket levering en op elk ticket wordt gereageerd door onze klantenservice. Omdat wij wereldwijde verzendingen aanbieden naar bestemmingen overal ter wereld, zijn er tijdsverschillen waar rekening mee moet worden gehouden, maar wees gerust, ieder bericht wordt afgehandeld.