Richtlijnen voor recensies
1 Wanneer kunt u een recensie schrijven?
1.1 U kunt een review schrijven over Parcel Monkey als u een koop- of serviceervaring met ons heeft gehad, wat betekent dat:
Je hebt een product of dienst van Parcel Monkey gekocht
u kunt uw gebruik van de service van Parcel Monkey anders bewijzen, ook via correspondentie of andere interactie met de Vennootschap.
(deze worden collectief aangeduid als "Service Experience" in het volgende.)
1.2 U mag alleen over uw eigen persoonlijke serviceervaring schrijven. U mag geen review schrijven over iemand anders serviceervaring, zoals die van een familielid of vriend.
1.3 Uw serviceervaring met het bedrijf moet zich hebben voorgedaan in de laatste 12 maanden. Dit betekent binnen 12 maanden vanaf de datum waarop u de recensie schrijft. Als u zich heeft aangemeld voor een lopende dienst, begint de serviceervaring onmiddellijk na inschrijving en gaat door tot de dienst niet meer door de onderneming wordt verstrekt. U kunt onmiddellijk na het inschrijven of op elk moment tot 12 maanden na de service beëindigen een beoordeling.
1.4 Om een review op Parcel Monkey te schrijven, heeft u een gebruikersprofiel en een account nodig. U mag slechts één gebruikersprofiel en een account hebben. Dit moet gekoppeld zijn aan een geldig e-mailadres dat we direct kunnen gebruiken om u te contacteren.
2 Waar moet je over schrijven?
2.1 Uw beoordeling moet over uw serviceervaring gaan.
2.2 Uw review moet uw eigen serviceervaring weerspiegelen van binnen de laatste 12 maanden. U wordt aangemoedigd om specifiek en feitelijk te zijn en relevante punten op te nemen over uw serviceervaring, bijvoorbeeld de klantenservice en andere aspecten, zoals het bestelproces en de levering.
2.3 Laat alstublieft service reviews achter, en we verwelkomen recensies over de website-indeling. Het is ook aanvaardbaar om de functionaliteit en kwaliteit van het aangeschafte product te evalueren en / of de gebruiksvriendelijkheid van de website, mits uw recensie ook uw Service Experience vermeldt.
2.4 Als u door de Vennootschap een aansporing is gegeven om een recensie te schrijven, moet u hierover informatie in uw recensie opnemen. Incentives omvatten het bedrijf dat u een cadeau, beloning, korting of voordeel biedt voor het schrijven van een review over het bedrijf op onze website.
3 Wanneer vragen wij u om uw serviceervaring te bewijzen en wat moet u ons sturen?
Als we uw beoordeling moeten verifiëren, kunnen wij contact met u opnemen en vragen om documentatie die laat zien dat u een serviceervaring heeft gehad met de onderneming die u heeft beoordeeld. Daarom raden wij u aan om dergelijke documentatie gedurende 12 maanden te houden vanaf de datum van uw beoordeling.
4 Wanneer kunt u uw review bewerken?
U kunt uw recensie op elk gewenst moment bijwerken of bewerken.
4.1 Wij censoreren, monitoren of gematigde recensies op onze website, niet voor of na de publicatie van reviews. Wij gebruiken echter twee sets van vrijwaringsmaatregelen:
We voeren automatische controles voor bepaalde inhoud die niet in beoordelingen is toegestaan, zoals grove taal.
We hebben geïntegreerd in de website kennisgevingsopties in verband met elke beoordeling. We kunnen berichten ontvangen van gebruikers die een beoordeling niet aan onze richtlijnen voldoen.
4.2 U kunt worden gevraagd uw beoordeling te wijzigen als het is gemarkeerd om een van de volgende redenen;
Uw recensie bevat taal die beschuldigd is en waarschijnlijk wordt beschouwd als ontstekend, bevat lasterlijke verklaringen of schendt onze richtlijnen of toepasselijke wetten anders
Uw recensie bevat gewelddadige of grove taal, of heeft een seksistisch of racistisch karakter
De inhoud van uw review lijkt alleen te maken met ethische, politieke en / of waardebeladen mening, in tegenstelling tot een serviceervaring
Uw recensie bevat persoonlijke gegevens over een ander individu, zoals de naam, het adres, het telefoonnummer, het e-mailadres, de creditcardgegevens of andere gegevens die kunnen worden gebruikt om iemand te volgen, te identificeren of te contacteren
Uw recensie bevat promotieverwijzingen naar andere bedrijven en websites die niet betrekking hebben op uw serviceervaring
5 Wanneer verwijderen we uw recensie?
In het algemeen verwijderen we geen reviews van onze website. Wij behouden ons echter het recht voor om beoordelingen te verwijderen die we vaststellen dat deze richtlijnen worden geschonden, onze algemene voorwaarden en / of toepasselijke wetten of voorschriften of beoordelingen die niet geschikt zijn voor een online recensiegemeenschap. Voorbeelden van wanneer we uw review kunnen verwijderen, omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
We vragen u om uw beoordeling te wijzigen en dit doet u niet binnen het opgegeven tijdsbestek.
Wij vragen u om documentatie te sturen om aan te geven dat u een serviceervaring heeft gehad bij het beoordeelde bedrijf (in overeenstemming met clausule 3) en u niet voldoende documentatie levert binnen het opgegeven tijdschema.
Uw beoordeling lijkt niet op een echte serviceervaring te zijn gebaseerd (bijvoorbeeld het is een gefabriceerde review)
Uw recensie gaat over een opgelegde belasting of een boete.
Uw beoordeling schendt de rechten van anderen of bedrijven, inclusief intellectuele eigendomsrechten, rechten van privacy / vertrouwelijkheid en / of persoonlijkheidsrechten.
Uw recensie is van marketing aard of heeft marketingdoeleinden.
U bent, of werkt voor, een concurrent aan de vennootschap die u heeft beoordeeld.
U bent een werknemer van (of werkt voor) de Vennootschap die u heeft beoordeeld, u bent of was eerder eigenaar van de Vennootschap, u bent een directeur van de Vennootschap, of een directe familielid aan de eigenaar van de Vennootschap.
U heeft meerdere profielen gecreëerd om hetzelfde bedrijf meerdere keren te bekijken.
We moeten uw gebruikersprofiel verwijderen (wat betekent dat uw review (s) die bij dat profiel zijn gekoppeld, ook worden verwijderd)
6 Heb je vragen, meer informatie nodig of feedback?
Onze website bevat een supportcentrum sectie dat uitgebreide informatie bevat over onze diensten en deze richtlijnen. Vind het hier: https://www.parcelmonkey.nl/hulp
Wij verwelkomen uw vragen en feedback over onze diensten en deze richtlijnen. Stuur ons een e-mail naar: [email protected]
7 Wijzigingen in deze richtlijnen
Wij kunnen te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen aanbrengen in deze richtlijnen. Wij informeren u over dergelijke wijzigingen via onze website. U stemt ermee in dat uw doorlopende gebruik van de website of onze diensten nadat we een nieuwe versie van deze richtlijnen hebben geplaatst, uw aanvaarding van deze richtlijnen bevatten.